دسته‌بندی نشده

نکاتی در خرید پیچ گوشتی شارژی

نکاتی در خرید پیچ گوشتی شارژی: شاید جمله ی هندونه ی در بسته رو شنیده باشید خرید انواع وسایل برقی مخصوصا در ایران یک ریسک می باشد از این رو داشتن دانش کافی در هنگام خرید یکی از ملزمات می باشد از همین رو ما در این پست سعی کردیم تا درباره ی انواع پیچ گوشتی شارژ مطالبی را در اختیار شما بگذاریم

در خرید پیچ گوشتی شارژی بیشتر از هر چیز باید از نکات مهم این ابزار آگاهی کافی داشته باشید. اگاهی از این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید انواع مختلف این محصول را باهم مقایسه کنید تا بتوانید که مناسب ترین مدل برای شما کدامیک می باشد.

پیچ گوشتی ها یکی از پرکاربرد ترین ابزار ها در انجام کارهای فنی می باشد که همه باید در منزل داشته باشند. در واقع شما برای کارهایی چون اتصال قفسه به دیوار، باز کردن حفاظ کولر، سفت کردن دستگیره های در،  اتصالات میز و صندلی و غیره به آن نیاز دارید.

یک پیچ گوشتی شارژی هم کارایی یک پیچ گوشتی معمولی را دارد با این فرق که به آن نیروی محرکه اضافه خواهد. به زبان دیگر شما برای سفت کردن پیچ T نیازی به نیروی دست و اعمال فشار نخواهید داشت و در واقع قدرت باتری این کار را می کند.

اما برای خرید پیچ گوشتی شارژی باید به چند نکته ی ظریف دقت کنیدم؟

 شکل پیچ گوشتی شارژی

این ابزارالات بر مبنای شکل به سه دسته ی اصلی تفنگی، مستقیم و ترکیبی تقسیم بندی می شوند. پیچ گوشتی مستقیم ساده ترین مدل دسته را دارد و پرکابردترین انها نیز هست . مد تفنگی هم برای جاهایی که دارای زاویه غیر قابل دسترس هستند و یا محدودیت دسترسی وجود خواهد داشت، کار را بسیار راحت خواهد کرد .  پیچ گوشتی های ترکیبی کاربردی ترین مد پیچ گوشی های شارژی می باشند. با خرید پیچ گوشتی شارژی ترکیبی خیالتان راحت خواهد بود که در هر شرایطی کار شما را جلو خواهند برد. 

 توجه به گشتاور

گشتاور مفهومی است که برای ابزار های متنوع ممکن است معنی متفاوتی داشته باشد. اما در پیچ گوشتی های شارژی گشتاور به مفهوم نیروی چرخشی مورد نیاز برای چرخاندن پیچ می باشد این مفهوم در خودرو ها هم یکی می باشد . این خاصیت برای چرخاندن پیچ های با اندازهای مختلف ضروری می باشد. برای کارهای کم و پیچ های ساده به گشتاور نصبتا کمتر اما برای پیچ های بزرگتر و اتصالات محکم به گشتاور با نیروی بالاتر نیاز خواهیم داشت. پس در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی حتماً به گشتاور آن بسیار دقت کنید. 

 توجه به سرعت متغیر

 این ابزارالات هم نیز مانند دریل برقی دارای سرعت های متغیر و زیادی هستند. به این مفهوم که شما می توانید از این ابزار در سرعت پایین و یا بالا استفاده کنید. این خواصیت امکان کنترل و دقت عمل بیشتری را برای شما به وجود می اورد و باعث می‌شود تا برای اجناس و پیچ های مختلف قادر باشیم که از سرعت های متناسب استفاده کنید.

 سرعت شارژ شدن باتری

 یکی از مزایا ی پیچ گوشتی شارژی این است که فاقد سیم بوده. این خواصیت باعث می شود تا کاربران محدودیتی از نظر جابجا کردن در حین کار و همچنین دسترسی به پریز برق را نخواهی داشت . اما بسیار مهم است که باتری پیچ گوشتی شارژی قابلیت ذخیره شارژ بسیار خوبی داشته باشد، عمر طولانی و همچنین شارژ شدن خیلی سریع را دارا باشد.

اگر به دنبال چنین خصوصیاتی هستید، در زمان خرید پیچ گوشتی شارژی به این نکته دقت کنید تا باتری آن از مدل لیتیوم یونی باشد. این مدل باتری ها مقاومت بالایی دارند و عمر آن ها سه برابر باتری های معمولی می باشد. بعضی از پیچ گوشتی های شارژی امکان شارژ شدن خیلی سریع را دارند به این صورت که در کمتر از یک ساعت باتری آنها شارژ خواهند شد. اگر شما از این ابزار به کرات طی روز استفاده می کنید. داشتن این خصوصیات می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

 حرکت معکوس

در واقع کارکرد پیچ گوشتی تنها به بستن پیچ محدود نخواهد شد. بلکه عمل باز کردن آنها نیز با استفاده از همین ابزار انجام می شود. پس حرکت معکوس در پیچ گوشتی شارژی می تواند به شما برای باز کردن پیچ ها کمک می کنند . شاید در اولین نگاه این کارایی چندان مهم نباشد اما خرید پیچ گوشتی شارژی با کارایی حرکت معکوس انجام کارهای مختلف را برای شما خیلی آسان تر خواهد کرد.

 نور

خرید پیچ گوشتی شارژی

یک نکته مهم دیگر این است که در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی می بایست به آن دقت کنید، امکان نوردهی در پیچ گوشتی شارژی وجود داشته باشد. برخی از پیچ گوشتی های شارژی مجهز به لامپ ال ای دی می باشند. به این معنی که برای کار در فضاهایی که نور کمی وجود خواهد داشت، کارکردن در هنگام شب و یا تمرکز بر روی کارهای ظریف با پیچ هایی ریز می تواند به تمرکز و دقت عمل شما کمک کند.

توجه به گارانتی

یکی از مهم ترین معیار ها در زمان خرید هر ابزاری دریافت برگ گارانتی به همراه آن است. در اصل گارانتی این اطمینان را به شما خواهد داد که ابزار خریداری شده از انواع با کیفیت بوده و در صورت بروز هرگونه ایراد فنی، قابلیت تعمیر و در برخی موارد حتی تعویض را نیز خواهند داشت.

اصولا برند ها با کیفیت محصولات خود را با گارانتی به مشتریان عرضه می کنند. دوو از معروف ترین برندهای معتبر دنیا در زمینه تولید انواع تجهیزات برقی و لوازم شارژی می باشند. کیفیت محصولات دوو ضمانت شده خواهند بود و کلیه محصولات آن با گارانتی به مشتریان عرضه داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *